wtorek, 16 lipca 2013

Dobre słowo

Hej. Dzisiejszy dzień był bardzo normalny. No w końcu są wakacje powinien mieć choć trochę niezwykłej chwili. Dzień taki jak w roku szkolnym. Pobudka o 7 szkoła godz.15 zabawa z przyjaciółmi lekcje i od początku! Tak się nie da a ja właśnie się tak poczułam. Mniejsza.. Powiem od razu co mam na myśli. Bardzo lubię sport wręcz kocham a najbardziej lekko atletykę (w skrócie bieganie). Mo ja siostra Gosia też to lubi. Postanowiłam że rano i wieczorem będziemy biegać. W końcu to nie jest zły pomysł.
Nie opowiedziałam o Gosi. Ona jest moją starszą siostrą.Jest w pierwszej gimnazjum . W lipcu ma 13 urodziny. Szykuje się balanga ! Też ma bloga jej adres :
- Margaret-maargaret.blogspot.com
Mam też drugą młodszą siostrę Weronikę. Ona ma 7 w listopadzie 8 lat. Zdała do II kl. Jakby ktoś nie wiedział to ja mam 10 lat w grudniu 11 lat i zdałam do V kl.
Hue Hue Raczej nigdy się nie nudzę bo zawsze mam je.
Czytam bardzo dużo blogów w tym :
- Lucy-Luucy.blogspot.com
Jej blog bardzo mi się podoba.
Jeśli chodzi o urodziny mojej siostry Gosi to na pewno będą zdjęcia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz